Επισκέφθηκαν τη Σαντορίνη και 34 χρόνια μετά την «έφεραν» στην αυλή τους

Ζευγάρι Βέλγων τουριστών μετέτρεψαν την αυλή του σπιτιού τους στη Σαντορίνη

ην μαγεία της περίφημης φιλοξενίας των Ελλήνων έζησαν και ερωτεύτηκαν ένα ζευγάρι Βέλγων τουριστών, οι οποίοι αφηγούνται την δική τους ιστορία στο cyclades24.gr, η οποία στάθηκε αφορμή να μετατρέψουν το σπίτι τους στο Κοντοχώρι Σαντορίνης!

Εφτιαξαν τη δική τους γωνία στο κήπο του σπιτιού τους, αφιερωμένη στη φιλοξενία που είχαν πριν 34 χρόνια όταν αποφάσισαν να επισκεφτούν τη Σαντορίνη.

Η ιστορία λοιπόν ξεκινά στις 10 Απριλίου του 1988. Παραμονή του Πάσχα στην Ελλάδα με αναχώρηση από το λιμάνι του Πειραιά για το όμορφο νησί της Σαντορίνης.

«Μετά από 10 ώρες ταξίδι φτάσαμε στο λιμάνι της Σαντορίνης όπου αντικρίσαμε μια άγρια φυσική ομορφιά που όλοι αναρωτηθήκαμε εάν φτάσαμε σωστά, στην έξοδο μας από το πλοίο στο λιμάνι υπήρχε τότε η περίφημη άγρα πελατών όπως σε όλα τα ελληνικά νησιά, η αιτία που ξεκινούσε μια ξεχωριστή εμπειρία για τον κάθε επισκέπτη στο νησί.

Άνθρωποι με ταμπέλες «Room to let» να τραβιούνται μεταξύ τους ποιος θα μας πρωτομιλήσει.

Πήγαμε προς στην στάση των λεωφορείων όπου και ανεβήκαμε στην πόλη τα λεγόμενα «Φηρα» εκεί ένας φιλικός νεαρός μας πλησίασε και μας ρώτησε αν θέλουμε δωμάτιο και έτσι εγώ και οι φίλοι μου νιώσαμε μια ζεστασιά και εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του με αποτέλεσμα να τον ακολουθήσαμε με τα πόδια προς στην όμορφη οικογενειακή του επιχείρηση το «ΒΙΛΑ ΕΥΓΕΝΙΑ»  εκεί αντικρίσαμε μια γυναίκα την Κυρία Ευγενία  η γυναίκα του νεαρού Μαρίνου που με ένα τέλειο αληθινό χαμόγελο να μας καλωσορίζει και ταυτόχρονα να συγυρίζει τα δωμάτια για να μας φιλοξενήσουν, ήμασταν 6 άτομα και πήραμε τρία δίκλινα δωμάτια στον κάτω όροφο του κτιρίου καθώς στο πάνω διέμενε η οικογένεια έτσι συνήθισαν να είναι οι οικογενειακές επιχειρήσεις στα νησιά.

Το πρωινό του Πάσχα η οικογένεια τους μας προσκάλεσε στο Σαντορινιό γλέντι τους όπου μας υποδέχτηκαν λες και μας ήξεραν χρόνια νιώσαμε μια ζεστασιά μια μοναδική φιλοξενία όπου πραγματικά μέχρι σήμερα δεν πρόκειται να την ξεχάσουμε ποτέ το Σαντορινιό κρασί τα παραδοσιακά μεζεδάκια ο νησιώτικος χορός στα θερινά μπαλκόνια της γειτονιάς μέχρι πρωίας όπου και εκεί κοιμηθήκαμε για λίγες ώρες και μετά εφόσον ξυπνήσαμε μας περίμενε ο μπάρμπας «Ρουσσετος» να μας πάει στα χωράφια του να μας δείξει την σοδιά του τι καλλιεργεί και ποτέ θα είναι έτοιμα πραγματικά το τοπίο σε έκανε να ξεχνάς τα πάντα εκείνη την στιγμή.

Τα χρόνια πέρασαν οι αναμνήσεις βαθιά χαραγμένες μέσα μας,  η αγάπη ανεξίτηλη μετά από 34 ολόκληρα χρόνια αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε αυτόν τον οικισμό αφιερωμένο ονομαστικά στο χωριό «ΚΟΝΤΟΧΩΡΙ» αλλά και  στην οικογενειακή επιχείρηση «ΒΙΛΑ ΕΥΓΕΝΙΑ»  όπου ήταν ο λόγος που ζήσαμε  και μάθαμε την ελληνική φιλοξενία αλλά και τις πραγματικές αξίες της ζωής μέσα από όμορφους και αγνούς ανθρώπους.

Θέλουμε να μείνει παντοτινά στην μνήμη όλων αυτή η ανάμνηση αυτή η ιστορία ελληνικής φιλοξενίας και στους επόμενους ότι η είναι ένα μοναδικό συναίσθημα ξεγνοιασιάς και απόλαυσης κάθε στιγμής σαν να είναι η τελευταία  και υπάρχει σε οικογενειακές επιχειρήσεις όπως η Βίλα Ευγενία στο Κοντοχώρι των Φηρων»