«Δεν φταίει ο δρόμος και το αυτοκίνητο. Υπάρχουν κάποια όρια που πρέπει να τηρούνται» ανέφερε
Τα ακριβή αίτια για το πώς έγινε το φρικτό τροχαίο στην Παραλιακή, στο ύψος της Βούλας, που στοίχισε τη ζωή στον αδερφό της βουλευτού Κατερίνας Μονογυιού, Τζώρτζη προσπαθεί να εξακριβώσουν η Τροχαία και οι πραγματογνώμονες, ενώ βασικό ρόλο θα παίξουν τόσο οι κάμερες ασφαλείας όσο και οι μαρτυρίες.
O Κωνσταντίνος Ιαβέρης εκπαιδευτής οδικής συμπεριφοράς ανέφερε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρειάζεται ιδιαίτερες ικανότητες.
Ωστόσο, ξεκαθάρισε λέγοντας ότι τις τελευταίες ημέρες έχουν χαθεί πολλές ζωές στο δρόμο και σε άλλα τροχαία.
«Το μόνο σίγουρο είναι ότι πήγαινε γρήγορα, δεν γίνεται να χαθεί ο έλεγχος εάν πήγαινε με τα όρια ταχύτητας που υπάρχουν» τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ για το θέμα της φωτιάς είπε ότι δεν είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται τόσο εύκολα.
«Δεν φταίει ο δρόμος και το αυτοκίνητο. Υπάρχουν κάποια όρια που πρέπει να τηρούνται» ανέφερε.
Ένα βασικό ερώτημα είναι πώς η μοιραία Ferrari άρπαξε φωτιά τόσο εύκολα, όπως αναφέρει ο πολύπειρος ειδικός πραγματογνώμονας της Tροχαίας, Παναγιώτης Μαδιάς.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στον ΣΚΑΙ «στο ρείθρο της νησίδας έχουμε δύο σημεία: και τον εμπρόσθιο δεξιό διευθυντήριο τροχό του αυτοκινήτου, και τον αριστερό τροχό, που σκαρφάλωσε πάνω στο ρείθρο.
» Εν συνεχεία το όχημα εκτρεπόμενο αριστερόστροφα, προσέκρουσε πιθανότατα (σ.σ. δεν έχει δει ακόμα το αυτοκίνητο) με το οπίσθιο δεξιό του τροχό πάνω στον κορμό του δέντρου, και εν συνεχεία το όχημα στράφηκε διαγώνια προς την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου… Αλλά αυτό που μού κάνει εντύπωση και το ερώτημα από το βίντεο που είδα. Δεν έπρεπε να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο με τέτοια ευκολία που πήρε φωτιά».
Όπως εξήγησε ο κ. Μαδιάς, η πρώτη, ίσως και μοναδική επαφή του αυτοκινήτου, ήταν με τον κορμό του δέντρου με τον οπίσθιο δεξιό τροχό, και έγινε και η αποκόλληση του τροχού στο σημείο αυτό.
«Επειδή αυτό το αυτοκίνητο έχει τον κινητήρα πίσω, και πάλι, και με τμήμα του κινητήρα, και με τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα που προσέκρουσε σε σταθερό, πακτωμένο άκαμπτο εμπόδιο, δεν έπρεπε, η πρώτη μου εκτίμηση, να πάρει το αυτοκίνητο φωτιά με τόση ευκολία» υπογράμμισε.
Τζώρτζης Μονογυιός – Με αυτή τη Ferrari «οδηγήθηκε» στον θάνατο
Ενα υπεραυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων ήταν αυτό που έκοψε το νήμα της ζωής του Τζώρτζη Μονογυιού.
Πρόκειται για την κατακόκκινη Ferrari 488, η οποία έμεινε στα χέρια του 45χρονου για μερικά λεπτά της ώρας, πριν καρφωθεί με ταχύτητα στη διαχωριστική νησίδα της παραλιακής οδού στη Βουλή και τυλιχθεί αμέσως στις φλόγες.
H βασική Ferrari 488 εφοδιάζεται με έναν V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων η απόδοση του οποίου φτάνει τους 670 ίππους. Η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.
Τρία χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση της Ferrari 488 και ειδικότερα τον Μάρτιο του 2018, οι Ιταλοί αποκάλυψαν την αναβαθμισμένη εκδοχή του αυτοκινήτου την οποία και ονόμασαν «Pista».
OT.gr Newsroom