Εξοπλισμός για το Γ.Ν. Κορίνθου από την Περιφέρεια Πελοποννήσου
Με επιστολή του προς τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα, ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Κορίνθου Γρηγόρης Καρπούζης εκφράζει “ευχαριστίες για τη συνεχή έμπρακτη αρωγή σας στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας της Περιφέρειάς μας και...
Read more











